Anya állást keres I.

2009.08.02. 14:19

Állást keresek. Nem szívesen váltok. Nem szenvedek itthon a gyerekekkel. Nem vágyom arra, hogy „megvalósítsam” önmagam. Én már ki vagyok találva! De tényleg.

Volt olyan is az életemben, amikor mindennél fontosabb volt a munkám, és minden elé helyeztem. Nem bánom. Ki kellett próbálni ahhoz, hogy most értékelni tudjam a gyerekekkel töltött időt.

Nem ástam én el magam, nem adtam fel az álmaimat, csak szerettem volna még együtt lenni a kis másodszülöttel. Figyelni az okosodását, ügyesedését. Ez a terv nem fog megvalósulni!!! Vagy mégis? Világossá vált, hogy vissza kell magam „varázsolni” a munkaerőpiacra.

Hogy is néz ki ez manapság? Tárt karokkal várnak rám? Nem mondhatnám…

Az elején nagy „lelkesedéssel” kezdtem a munkakeresésbe az internet segítségével. Eredmény? 3 hónap / 78 megpályázott állás / 10 visszautasítás / 2 állásinterjú / 0 állás

Nyavalygok egy sort, elkeserítőnek tartom, hogy hátrányban vagyok, mert:

Harmincas éveim közepén tartok, és nincs diplomám, csak képesítéseim és sok-sok munkatapasztalatom de, hiába ha nem is kapok alkalmat, hogy bizonyítsak.

Gyermekeim vannak, ráadásul kicsik, akik – mint sejthető meg szoktak betegedni, ha közösségbe kerülnek. Ilyenkor nem lehet elküldeni az óvodába, mert anyának dolgoznia kell!

Ha nem lennének gyermekeim, akkor persze az lenne a kizáró ok. Mert biztosan tervezem!

Sok helyen csak határozott idejű munkaszerződést kötnek a munkavállalóval kivédve és egyben bebiztosítva magukat, hogy még véletlen se „szülje magát be” a fészkükbe az aljas némber.

És még sorolhatnám! Emlékszem jó tíz évvel ezelőtt mondta nekem valaki, hogy az ne szüljön, aki nem tudja eltartani a gyerekét..

Sajnálom azokat, akik így gondolkodnak…

A bejegyzés trackback címe:

https://anyamegprobalmindentelintezni.blog.hu/api/trackback/id/tr421283120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása