Anya állást keres III.

2009.08.26. 20:55

 

Még mindig keresem a hozzám illő állást, így hát nyitott szemmel járok az internetes álláskereső portálok között... Erre a szösszenetre ma leltem.

 

Nem akarok Peterdi Pál nyomdokaiba lépni, de ez szenzációs!!! Egyszerűen: egyszerű… Miért is nem én találtam ki előbb (persze női változatban)?

 

A hirdetést az expresszben találtam:

 

38éves jó kiállásu fiatalember komoj luxus autóval munkátkeres!!! - Törökbálint

További Szakmunka állás hirdetések »

 

Apróhirdetés részletei

Régió:

Pest megye - Törökbálint

Hirdetés típusa:

Keres

Apróhirdetés szövege

a képen látható autóval munkát keresek szeméj söför szállitás stb érdekell akár külföld is!!! hivását köszönöm 0670 431 5294


Sajnos a képeket nem tudtam ide másolni, egy kombi audi szerepel rajta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyamegprobalmindentelintezni.blog.hu/api/trackback/id/tr591340597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása